Hoe steun je motivatie?

  • Coocki

    Ik ben gewoon benieuwd hoe je je motivatie voor een grote hoeveelheid tijd behoudt als er iets lang misgaat?

  • Holik

    Persoonlijk neem ik gewoon even pauze, rust even uit en kom dan meteen met nieuwe krachten de strijd aan en krijg een nieuwe motivatie, want ik wil het doel bereiken!

  • Jason

    Hier zijn een paar tips

    Geef geen fuck (houding)

    Wakker worden elke dag vroeg om 6 uur

    leer constant en verbeter jezelf

    veel lezen

    Mediteer - maak 10-15 minuten per dag een heldere geest, sluit alle gedachten onmiddellijk af (mediteren is een handige app, je kunt het krijgen op APKNite of Google Playstore)

    Heb de mentaliteit om beter te zijn dan de mensen om je heen (financieel, intelligentie, lichaamsbouw) Ik merkte dat je naam DBZ-gerelateerd is, wees zoals Whis, de persoon zijn waar mensen naar toe willen komen voor antwoorden of hulp maar nooit aanbieden om alleen te helpen als ze vraag bijvoorbeeld met zaken als studievragen of gym-advies.

    Leer van anderen

    Tegenslagen gebeuren, het is natuurlijk

  • keon

    hey! I.t important to trust the writing service you ask for help, that's why this writing service is the best in the world

  • Audrey

    You can explore a variety of settings, hallways, stages, and pretty much everything else you can think of in the backrooms, a survival horror game.