Wie wil mijn engelse CV nakijken?

• annette

Hallo,

Ik heb een hele leuke vacature zien staan waar ik deze week nog op wil reageren. Mijn cv + brief moet ik hiervoor in het engels opstellen. Is er alsjeblieft iemand die mijn cv wil controleren om te voorkomen dat er domme fouten in staan zodat ik direct al afval voor de functie?

Groetjes Annette

• Mieke

OK Annette, ik wil het wel doorkijken. Is 't voor een hollandse baan of een in Engeland?Dit in verband met vertaling van kwalificaties bv.Ik ben geen expert wat betreft de equivalente diplomas in andere landen, maar ben wel een vloeiend engels spreker/schrijver.Email me, met mijn naam in het onderwerp.Mieke

• Himenez

Pariurile pe MMA și UFC https://casapariurionline.com/pariuri-mma-ufc/ au devenit tot mai populare în ultimii ani, atrăgând jucători pasionați de sporturile de contact și luptele spectaculoase. Cotele pentru meciurile UFC variază în funcție de reputația luptătorilor, istoricul lor și stilul de luptă, iar jucătorii pot paria pe o gamă largă de opțiuni, inclusiv pe câștigătorul luptei, numărul de runde sau metoda de înfrângere. Pariurile live și opțiunile de combinate sunt, de asemenea, disponibile, oferind o experiență dinamică și captivantă pentru fanii acestui sport.