engelse les gezocht den haag

• stefanie

Ik ben op zoek naar een lerares/leraar engels die mij prive les kan geven. Voornamelijk conversatie, daarnaast schrijfvaardigheid.

salaris valt over een te komen. Graag in Den Haag

• Mieke

In Den Haag zou dit heel eenvoudig moeten zijn, er zitten voldoende (Engelse en Amerikaanse) engelstalige mensen, die conversatieles zouden kunnen geven, beter een advertentie in de Haagse courant plaatsen dan hier, denk ik.

• Ron

kijk eens op www.marktplaats.nl onder “banen/opleidingen” en dan “onderwijs” of “opleingen/cursusen”. Je kan ook zelf een advertentie plaatsen natuurlijk.

Zelf heb ik mijn cursus gedaan bij Linguana ofzoiets in de stad. Met video's, bandjes en op de computer, en achteraf een half uurtje prive met de leraar praten. Gaat snel en is best leuk. Je kunt ook de Rosetta Stone taalcursus op CD aanschaffen, schijnt helemaal het neusje van de zalm op taalgebied te zijn. Je uitspraak word via een microfoontje gecheckt.

• Robert Kuyper

hello Stefanie,

If you're serious about improving your command of English in the spoken as well as written form, you could do worse than hiring me. I lived in New Zealand, Australia and England for some 18 years altogether, studied at Griffiths University and the University of Queensland ( both in Brisbane, Oz ), lived in Sydney for five years, studied at University College in London, and could point you in the right direction in terms of pronunciation, colloquial use of the language, slang, popular sayings, etc. etc. I am fully bilingual ( I speak both English and Dutch equally fluently ), so we shouldn't have any problems communicating. Please let me know whether you're interested, just an email to this address would do nicely.

Regards,

Robert