Vraag

• Remy

Hallo,

Op internet staan diverse sites waar je woorden kunt vertalen van het Engels naar het Nederlands. Op mijn laptop heb ik echter geen internet. Weet iemand of er software te downloaden of te koop is waar mee je woorden kunt vertalen van het Engels naar het Nederlands??

• Milly

Ik gebruik zelf de cd-roms van Van Dale. Werkt heel fijn & is het geld zeker waard (150 euro - dus niet goedkoop)

• Remy

Bedankt voor de tip! Ik zal overwegen de cd-roms aan te schaffen. Jammer dat die cd-roms zo duur zijn, ik heb niet zo heel veel te besteden als student. Dus als iemand anders nog goedkopere tips heeft houd ik mij aanbevolen.

• wendy

ik weet wel dat je taal onderweg in het engels kan kopen bij het eci voor 55 euro

zelf vind ik dat al veel geld, dus als iemand deze cd's heeft, wil ik er graag een copie van of ik wil ze overnemen

gr wendy

• Milly

Het is maar net waar je het voor nodig hebt natuurlijk. Die Van Dale is natuurlijk wel het meest uitgebreide algemeen woordenboek. Ik studeer zelf Engels, dus voor mij is het echt een must om die woordenboeken te hebben. Het handboek van Van Dale is al een stuk gunstiger qua prijs, en daar staat ook erg veel in.

• Hans de Groot

Ik ben ook zeer tevreden over de CD-ROM van Vandale.

Echt het geld waard.

Hans de Groot Slowakije

www.hansdegroot.sk

hdegrood@nextra.sk

• Sal

Dikke van Dale is uitstekend maar het programma Euroglot wordt ook veel gebruikt, daarin zitten behalve engels ook frans, italiaans, duits en spaans. Kwestie van kijken & vergelijken.