hallo,
in de toekomst wil ik graag engels gaan lesgeven in colombia (i.v.m emigratie) nu wil ik wel dat wat ik overbreng ook echt daadwerkelijk goed engels is, waarmee de kinderen hun voordeel in het buitenland of bij een internationaal bedrijf kunnen doen, engels waar ze dus echt wat aan hebben, nu zoek ik dus een betrouwbare onderwijsinstelling die mij goed engels kan leren, zowel het“gewone”engels als het buisness engels waarmee ik dus een diploma kan halen zodat ik aan kan tonen dat ik bevoegd ben om engelse les te mogen geven, dit mag ook een onderwijsinstelling in engeland zijn, als het maar goed en professioneel is, nu heb ik zelf al even op google gekeken maar je wordt doodgegooid met de malefide bedrijfjes/universiteiten die je een diploma aanbieden binnen 5 dagen zonder studie voor 199 dollar dit is dus niet wat ik zoek, loi e.d (schriftelijk) is ook niet wat ik zoek, ik zoek een goede onderwijsinstelling die mij daadwerkelijk goed engels kan leren en waar ik ook leer hoe ik dit over kan brengen met afsluiting van een diploma, dit mag in nederland zijn, maar ook in engeland, mijn engels is niet 100% anders zou ik hier geen oproep doen, maar zeer zeker ook niet slecht, het “gewone engels”gaat eigelijk prima (spreek het dagelijks) maar het technische/buisness of dieper engels is wat ik mis, en de grammatica ervan.
wie kan mij hiermee helpen, wie heeft hier ervaring mee en hoe duur wordt een cursus die je niet binnen 5 dagen in huis hebt zonder studie voor 199:)
alvast bedankt