Wie helpt me uit de brand?

• paddy

Ik ben bezig met de voorbereidig van een posterpresentatie. Hierop moeten enkele korte Engeltalige zinnen komen. Ik twijfel aan de juistheid enkele stukjes tekst.

Wie wil aangeven of de volgende frases correct zijn?

- 8 month on the job / Wat is het meervoud van maanden?

- Outcome-list / Outcome list. Dus met of zonder streepje?

- How to Support Concept Comprehension in Autism -> dit is de titel. Volgens de organisatie moet de hele titel in hoofdletters. Hoe is de regel?

Alvast bedankt!

• Mieke

meervoud van month is ——months

outcome list —– twee woorden ( wat bedoel je hiermee? Is – result – niet een beter woord dan – outcome – in de combinatie met list? Hangt van de rest van je text af)

Er zijn geen vaste regels voor compositie of lay-out van een poster en daar hangt 't eigenlijk van af of je de titel wel of niet volledig in hoofdletters ( of bv. een ander font /kleur ) zal zetten. Wat bedoel je met de titel?

• paddy

Mieke bedankt voor je reactie.

Met outcome list worden de uitkomsten bedoeld van een taakanalyse. Iemand moet leren fietsen. Uit welke stappen bestaat die taak. De uitkomsten van die analyse worden verwerkt in een … outcome list?

'How … Autism' is de titel van het abstract waar de poster op gebaseerd is. Het komt in een groot font in een opvallende lay out boven aan het poster te staan. Ik weet dat ‘normaal’ gesproken geen hoofdletters in de zin worden gebruikt.

Is het acceptabel om de woorden to en in niet te beginnen met een hoofdletter.

(Alles in hoofdletters ziet er zo schreeuwerig uit). En vandaar mijn vraag wat is de regel of wat is gebruikelijk om te doen?

• Mieke

result list–of beter:– ( list of) results– , of– table of results–,of zelfs:- (list of) findings.

Zoals ik al eerder schreef, je bent vrij in je lay-out, je mag het net zo schreeuwerig(eye-catching?) maken, of niet, als je wilt, er zijn geen regels, behalve dan,lijkt mij, dat je intentie duidelijk overkomt. Ik zou ook kiezen voor kleine letters voor –in– en – to.