opvoering engels

• loekie de jong

ik volg engelse lessen in een Frans socio-cultureel centrum. er zijn natuurlijk verschillende niveaus. als afsluiting van het “jaar” moeten we een opvoering verzorgen. het moet eenvoudig zijn, aangezien het (Franse) publiek weinig of geen kennis heeft van de engelse taal. het zal het aantrekkelijkst zijn als het humoristisch is met wat aktie. de duur is hooguit 10 minuten. het aantal deelnemers is vrij. heeft iemand misschien iets “in de kast liggen” of wel eens zoiets gezien of meegedaan? houd me aanbevolen voor ideeën en/of teksten !

bijvoorbaat hartelijk dank !

• Mieke

meeste kleine toneelstukjes hebben natuurlijk copyright. Ik zal echter eens navragen, misschien heb ik een ongepubliceerd(geen copyright) kort stukje voor de aardigheid als niemandalletje geschreven voor een groep kennissen door een professioneel auteur. Misschien is echter het engels te moeilijk/subtiel voor de Fransen.Ik weet meer woensdag.

• loekie de jong

ik houd me aanbevolen ! bijvoorbaat dank voor uw reaktie. groeten, Loekie

• Mieke

Ik ben er nog mee bezig hoor, je verzoek om aktie is misschien wat te veel gevraagd van deze korte stukjes, want ze werden origineel geschreven om voorgelezen(a la hoorspel) te worden door een groep van soms wel 8 personen.