Tekst nakijken

• Sandra

Ik ben op zoek naar iemand die mijn tekst zou willen nakijken. Het is geen lange tekst dus als er iemand dit voor mij zou willen doen dan zou ik dat wel super vinden! Laat maar iets weten dan stuur ik hem meteen door. Alvast bedankt!

• MaCa

sandra,

als je geen reacties hebt gekregen, ben ik wel bereid even je tekst te controleren (de twee paginas in eerste instantie) Door mijn naam aan te clicken kan je een prive bericht sturen , voor zover ik weet moet dat kunnen.

Mieke

• rianne Portenge

HET BEGIN

Het maken van de AD-krant begon met een “wedstrijd” voor de oude Art & Design krant.

De klas verdeelde zich in kleine groepjes, waarna ze een concept presentatie gingen maken.

Ik zat samen met Pamela, Ylona en Dylayna in een groepje.

We hadden twee soorten spreads gemaakt. Een lichte versie en een donkere versie. De lichtere versie bevatte 2/3 foto en 1/3 tekst. We wilde een leuke frisse AD Krant gaan ontwerpen.

De onderlinge samenwerking ging hartstikke goed.

We kwamen met heel veel verschillende ideeën en hadden al gauw 2 hele leuke concept spreads.

Deze hebben we gepresenteerd en ook een voldoende voor gehaald!

• rianne

Sorry dit bericht hierboven is een foutje, ik dacht dat dit een soort van programma was die alles na keek qua spellings fouten!!

Kan iemand deze verwijderen?

Groetjes,

En bedankt. Hoop op een email waarin staat dat het gelukt is!

• suz

Ik ben op zoek naar iemand die mijn tekst zou willen nakijken. Het is geen lange tekst dus als er iemand dit voor mij zou willen doen dan zou ik dat wel super vinden! Laat maar iets weten dan stuur ik hem meteen door. Alvast bedankt!

• julius

Zet het hier op of laat je e-mailadres weten.

• dejana

Hallo …,

Zonet heb ik overleg met …gehad.

Ze heeft me bijgepraat over de ontwikkelingen rondom Opleidingen.

Onze actielijstje is:

1. Teamleiders aanschrijven met de vraag wat zijn planning voor opleidingen 2012 is, ( actie Jolanda )

2. Mailbox Centraal Opleidingen ( Dejana ), dat moet via jou of …s denk ik?