GOEDKOOP WINKELEN (SPAM)

• karingoes

Op zoek naar goedkope webwinkels met aanbiedingen, kijk dan eens HIER

U vind hier namelijk: Elektronica & witgoed, Heren en Dames Mode, Baby en kinderkleding, Sport en Recreatie, Gezondheid en verzorging, Speelgoed, Telecommunicatie, Schoenen en laarzen, Computer en toebehoren, Feestartikelen, DierenBenodigdheden, Muziek, video, Dvd , Vakantie / Reizen, Wonen, huis en tuin, Juridische Website's, Erotiek Webshops, Auto & Motor artikelen, Sieraden, Dagactie's, vacature's, Kansspelen, Financiële website's en nog veel meer voordelige webwinkels

Edit: Hoi Fiona Visser, ik heb je spam- en trolgedrag inmiddels gemeld bij M4N en je andere partnerprogramma's.

Die houden er niet zo van als hun affiliates gebruik maken van spam om zoveel mogelijk leads te zetten.

Ik laat je bericht nog even staan als bewijslast, kinderachtig figuur.

Update: Ik heb gisteren een keer of tien je berichten moeten verwijderen. Zo ongeveer om het uur stond er weer een nieuw bericht. Als iemand je na je eerste bericht duidelijk maakt dat het prikbord niet bedoeld is voor dit soort reclame-doeleinden, dan kun je ook je excuses aanbieden en het niet meer doen. Maar nee, je excuses aanbieden en rekening houden met anderen behoort niet tot jouw repertoire aan sociale vaardigheden. Jij stelt je op als een internettrol en blijft maar doorgaan met het plaatsen van je ongewenste berichten en gaat onder meerdere aliassen het gesprek aan met jezelf. Jouw leven moet wel helemaal ontdaan zijn van iedere zinvolle activiteit, wil je er een dagtaak van maken om op zo'n bescheiden forum de trol uit te hangen. Heb je niets beters te doen? Zoek een baan of een hobby, is dat een idee?

Dat spammen en trollen is alleen nog maar irritant. Echt kwalijk vind ik dat je als wraakactie voor het verwijderen van je berichten alhier, op andere fora spam ging plaatsen onder mijn naam en vervolgens bij Startpagina.nl ging melden dat “de beheerder van de Engelsetaal.startpagina andere prikborden aan het spammen is.” Gelukkig ben ik al 10 jaar beheerder bij Startpagina en wist men wel beter dan zulke leugenpraat te geloven. Een gerichte actie om iemand te beschadigen. Niet alleen erg kwalijk, laster is ook nog gewoon strafbaar. Ik laat het er nu maar even bij omdat ik je vooral heel erg sneu vind, maar nog één keer zo'n actie en ik doe aangifte bij de politie. Dat is geen grap.

• snoetjexxx

- weggejorist en opgerot -

• Paula K

• KleineBoodschapjes

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.